سئو سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ بنده دکتر امیر کرابی هستم مشاور سئو سایت در کرج و افتخار این رو دارم که امروز در این مقاله در موارد گوناگون اصطلاحات سئو وب سایت همچون مفهوم سئو وب سایت در کرج و یا ارتباط میان سئو و طراحی وبسایت با سئو وب سایت مطالبی را عنوان نمایم. ضمنا من در آخر این محتوا به این نکته خواهم پرداخت که طراحی وب سایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج به وسیله تیم به چه نحوی اجرا می گردد. از این که با من همراهید سپاس گزارم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وب سایت

سئو وب سایت چیست

دوباره نویسی {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) سایت و اعمال همه اصول مرتبط با سرچ انجین گوگل به شکلی که در کلمه اصلی مرتبط با محصولات یا خدمات هدف و نیز همه کلمات مرتبط به آن که توسط مشتریان در موتور جستجوی گوگل، سرچ می سئو وبسایت کرج شوند در تاپ لینک گوگل قرار داشته باشند. جهت درک بیشتر این مفهوم بایستی نخست بدانیم کلمه کلیدی چیست.

 

بهینه سازی وبسایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کلمه کلیدی چیست

به هر جمله ای که از طریق بازدید کنندگان برای رسیدن به 1 "هدف" در موتور جستجو جستجو شود، کیورد خواهد بود. به عنوان مثال کیورد در این محتوا سئو وبسایت در کرج می باشد! کلمه ای که در صورتی که مخاطبان علاقه به استفاده از این خدمات را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و سرچ خواهند نمود.

ادامه مبحث سئو سایت چیست.

در امتداد مقاله عنوان شده 2 پاراگراف پیشین، به عنوان مثال اگر جهت خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو وب سایت در کرج را H1 یک پروژه سئو سایت محاسبه کنیم، کلیه کلمه های کلیدی کناری لیست زیر شامل 1 پروژه سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمه ها، تیترهای دوم تا سوم بعد از کیورد اصلی هستند و اگر که وبسایت در تمامی این اصطلاحات، در صفحه یک گوگل بهینه سازی شود (با هدف نهایی تاپ لینک) این سایت نسبت به کلمه "سئو سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو وبسایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما باشد، هزینه سئوی وبسایت شما گوناگون می باشد. به عنوان مثال در صورتی که کیورد "اجاره منزل در کرج" را تارگت سئوی 1 سایت قرار دهیم، هزینه سئو وبسایت آن با کلمه کلیدی "سئو سایت در کرج" کاملا گوناگون (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقیب ها در این کلمه ها با هم مختلف و قدرت آنها در بهینه سازی سایتشان با هم مختلف می باشد.

 

و به همان نسبت اگر کیورد "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف بهای تهیه منزل در کرج بایستی پرداخت شود. زیرا رقیبهای دارای وب سایت های متفاوت در کیورد تهیه لباس در کرج، کمتر از نصف سایت های تهیه منزل در کرج، در شاخه سئو تمرکز می کنند و به همین جهت شما همچنین به همان میزان کمتر هزینه خواهید نمود.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رقیبان کلمه کلیدی "سئو سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کلمه کلیدی این شهر، همین کلمه "سئو وبسایت در کرج" می باشد. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو سایت دقیقاً به عملکرد رقبای شما در طول برنامه سئو بستگی مستقیم دارد. به عنوان مثال رفتار رقیب های وب سایت زمان استارت سئو سایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقیبان لحظه ای که این کلمه به صفحه 1 برسد متفاوت می باشد.

عیناً مشابه یک مسابقه ماشین سواری که تایمی که شما (بعنوان یک راننده) به 3 ماشین اول لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار دو ماشین ابتدای این مسابقه در رقابت با شما کاملاً متفاوت خواهد بود. رقیبان شما در لیست کلمه های کلیدی مرتبط با کالا یا خدمات همچنین در آن موقعیت که به صفحه 1 وارد شوید، کاملاً وابسته با برنامه ریزی سئو شما، عملکرد خود را تنظیم خواهند کرد. درست همان برنامه ریزی ای که شما با رقیب های بعدی خود که تلاش نمایند جایگاه شما را در لینک اول موتور جستجو گوگل بگیرند انجام خواهید داد و استراتژی بهینه سازی خود را متناسب با رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وب سایت در کرج

ما با 2 نوع آموزش سئو وبسایت روبرو هستیم:

آموزش سئو سایت خودتان

اگر تمایل دارید شخصا وب سایت سازمانتان را سئو نمایید با 1 برنامه {تقریبا|حدوداً{ 2 تا چهار ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه لااقل یک تا 2 ساعت درگیری کاری با فرایند آموزش سئو وب سایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

کارشناس این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو پارت پنجاه دقیقه ای را به آموزش نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما جهت تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وب سایت در کرج

واضح است که بهینه سازی سایت شما در پایان این مدت یادگیری (که توسط تیم ما به دو نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین شده است. هزینه این مدت آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار است. هر چه یادگیری شما در این ترم سریعتر باشد، هزینه دوره تنزل پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو سایت مشتریان

در صورتی که می خواهید که سایت هر مجموعه ای را با هر کیورد ای سئو نمایید، می باید روزانه چهار تا شش ساعت کار بی وقفه و متمرکز را طی زمان دستکم 10 تا 12 ماه پشت سر گذارید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مانند کیورد همین مطلب (سئو سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کیورد کرج، یا خرید موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

قوائد تدریس مربی این سبک نیز دقیقا مشابه نحوه مربی در شیوه پیشین با همان قیمت می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وب سایت در کرج شامل مقدار کمی و کیفی سرویس های سئو دارد که با در نظر گرفتن شیوه سئوی وب سایت شما مختلف خواهد بود؛ اگر از منابع انسانی داخلی سازمان استفاده نمایید، قیمت سئو سایت شما و میزان لحظه ای که تا صعود به هدف طی خواهید کرد، به شدت گوناگون خواهد بود.

قیمت سئو وب سایت به عوامل دیگر مشابه عملکرد سازمان در تعداد کلمه های کلیدی و همچنین منطقه جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال کلمه "سئو وبسایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو سایت در تهران" حداقل به میزان هفتاددرصد کاهش هزینه خواهد داشت و معکوس همین روند سئو اگر تبدیل به سئو "سایت در قزوین" شود، باز به میزان هفتاددرصد از قیمت سئو سایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو وبسایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وب سایت شامل تمام عوامل زیر در مجاورت یکدیگر تا صعود وبسایت به تاپ لینک گوگل می باشد که در ادامه به توضیح تک تک این اجزاء میپردازیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید:

سئو تکنیکال سایت

رفع ایرادات داخلی وب سایت در ابتدای عملیات و همچنین ایجاد یک استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مرتبط با لینک سازی درون سایت) و نصب افزونه های سبک کننده حجم وب سایت (با هدف لود بهتر) و همچنین نصب افزونه های کمکی سئو مشابه یوست یا رنک مث و همچنین تمرکز روی امور UX و UI و از همه اینها مهمتر بررسی کردن منظم گزارشات گوگل وب مستر تولز و رفع ارورهای آن مرتبط با سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت (وردپرس یا دیگر نرم افزارهای طراحی سایت، بین 3 تا پنج میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

ذکر این امر نیز بی نهایت حائز اهمیت است که فرایند چکاپ و کشف کردن مسائل وب سایت شما لااقل 1 روز کاری از تایم 1 متخصص سئو را اشغال خواهد نمود.

سئو تکنیکال یک فرایند کوتاه مدت نبوده و از آغاز برنامه سئو تا مدتها پس از آخر پروژه سئو (صدر نشینی گوگل) امتداد دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک فرایند میان مدت جهت ایجاد 1 ساختار جهت ربات های گوگل است که از مسیر این استراکچر، ربات ها بدانند که این سایت کدام یک از کلمه های کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی وبسایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید مقاله های بی مثل که در هیچ کجای اینترنت ارائه نشده نباشد (قانون حق نویسندگی) را تولید محتوا نامیم. مقالات می توانند از انواع متنی، صوتی یا ویدئویی (کالاهای آن سایت می کنند و از کل موارد فوق بهره برداری میکنند تا به مخاطبین هدف اطلاع رسانی کنند که این وبسایت دارای محتواهای ارزشمندی است!

شاید تک به تک این عملیات ها اثری در سئوی سایت نداشته باشند، ولی کاربرد برنامه ریزی شده از مجموعه ای از آنها می تواند تاثیر شگرفی بر جایگاه وبسایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. در صورتی که کارشناس سئو شما یک شخص با سابقه باشد، شک نکنید که از همه این ابزارها در کنار یکدیگر استفاده میکند. دقیقاً مشابه 1 سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک مجموعه خوراکی خوش مزه را عرضه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

این کلمه از 2 جنبه مختلف امکان تحلیل دارد. "استخدام متخصصین ما به عنوان سئو کار شما" و یا "استخدام متقاضیان کار جوان به عنوان نیروی اجرای سئو". در این مرحله هر دو مورد آن ها را با هم تحلیل کنیم

از این که تا این مرحله از عرایض من با ما بودید، از شما سپاس گزاریم.

در صورتی که در جستجوی استخدام نیرو برای سئو سایت در کرج هستید، ما این برنامه را به شکل دورکاری انجام می دهیم. (نحوه اجرا پس از وارسی کلمات کلیدی مشخص می گردد) کافی است از طریق بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

اگر در جستجوی استخدام در شاخه های مربوط به سئو سایت در کرج هستید، از طریق پر نمودن جدول ویژه این کار در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. ما به صورت اینترنتی به آموزش شما پرداخته و از هر شهر ایران، شما را به شکل غیر حضوری و کار در منزل بکار گیری می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

اگر در جستجوی شروع همکاری سئو سایت در کرج هستید، تیم ما به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند به عقد قرارداد رسمی مبادرت ورزد. کافی است از بخش رزومه، سوابق کاری ما و همچنین از بخش درباره، تجربیات پیشین تیم ما را مطالعه و بعد با خیال راحت نسبت به سئو وبسایت خود به شکل گارانتی شده همراه با تمامی ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو وبسایت سه سوت وب

علی (مدیراجرایی و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقبای ما در زمینه سئو سایت در کرج بوده و هست! این همکار پر انرژی ما در رشته طراحی وب سایت در همه شهرها اقدام به بدعتهای جاذبی زده که هر وقت من به عنوان 1 متخصص سئو، یکی از ابتکارات نوی او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

جهت این جوان عزیز از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

سئو وب سایت رایگان

اگر به صورت کارورز در قسمت کارورزان ما شروع به فعالیت نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو سایت (از هر جای ایران به شکل آنلاین)

دوم) آغاز به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به شکل آنلاین)

سوم) سئو وب سایت رایگان خود به عنوان یک پروژه اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وبسایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به شکل مشترک شامل 2 برنامه سئو و طراحی وب سایت در کرج باشد، از تخفیف جذابی (حداقل به مقدار 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید کرد.

سئو وب سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و همه فرایند ها به صورت مشترک در هر فضا شامل وب سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی گوناگون ولی زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وبسایت مثل 1 اتوموبیل است. بعضی از اتوموبیل ها جهت باربری و بعضی برای کابرد خانواده و بعضی جهت میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مثل طراحی وبسایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وب سایت سئو در کرج مهارت ماست.

تنها لازم است تا در 1 جلسه حضوری تعدادی از سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را برای شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص جهت شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتریان با سازمانتان را درک کردید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من نیز روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وب سایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقیبان من و شما خواب نیستند و جهت بدست آوردن جایگاه ما دست به هر اقدامی می زنند! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وبسایت از نگاه مقاله (تولید متون دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ بازدید از شبکه های اجتماعی پر بازدید و یا وبسایت های پربازدید همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت برای امتداد راه سوشیال سیگنال هایی که در نکته های فوق از آنها یاد شد

چهارم) فعالیت برای بهینه سازی ساختاری کدهای وب سایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page